Kancelária postumeleckých služieb vznikla v reakcii na vyhrotenú politicko-spoločenskú situáciu v Poľsku s tým, že jej hlavnou agendou je expanzia umenia z inštitúcií do verejného priestoru a aktívne rušenie rozlišovania medzi umením a aktivizmom. Kancelária podporuje, spoluorganizuje a dokumentuje rôzne formy priamych akcií vo verejnom priestore a vytvára ich archív, vynalieza nové formy protestov a kolektívnych akcií, premýšľa nad funkciou umenia v rámci politických či sociálnych konfrontácií. Jednou z ikonických akcií Kancelárie sú Demonštrácie obrazov (2018 – 2024), počas ktorej sa vo verejnom priestore reaktualizovala vízia poľsko-židovského modernistického maliara Henryka Strenga z roku 1933 alebo Antifašistický rok (2019 – 2020) – celospoločenské hnutie a séria podujatí, spoluorganizovaných s ďalšími umeleckými a aktivistickými kolektívmi, inštitúciami a mimovládnymi organizáciami s cieľom konfrontovať fašizáciu verejného priestoru. Názov Kancelárie je odvodený z eseje teoretika konceptuálneho umenia Jerzy Ludwińskeho z roku 1971 s názvom Umenie v postumeleckej ére, v ktorej sa zamýšľa nad tým, či sme náhodou neprepásli nenápadný, ale zlomový moment, počas ktorého sa umenie transformovalo na niečo iné. Čosi, čo ešte možno nevieme presne pomenovať, ale čo ponúka oveľa väčšie možnosti. Činnosť kancelárie možno v istom zmysle chápať, ako pokus prísť tomuto čomusi na meno a overiť tieto tušené možnosti. „STAYING WITH THE STRUGGLE“, píše sa na jednom z bannerov Kancelárie. Dokážu tak efektívne prepojiť hardcore akadémiu (Staying with the Trouble Donny Haraway) s jazykom tých, ktorých „pokazil zvyk pokrikovať krátke heslá“. To by sa nám v najbližších rokoch mohlo hodiť.